Al jullie vragen en opmerkingen worden 1 op 1 doorgegeven aan de directie.
Hebben jullie nog toevoegingen aan het onderstaande lijstje; info@subcopartners.nl
- Menselijke Routes.
- Tarieven waar ZMP-er zijn personeel van kan betalen.
- Tarieven waar een ZZP-er zijn arbeidsongeschikheid en pensioen van kan betalen.
- Kwaliteit belonen.
- Respect.
- Duidelijkheid over betaling PK stop én Combinatiestop.
- Reserve / Ad-Hoc tarief moet omhoog.
- Voldoende reserve chauffeurs.
- Nog steeds massa’s aan irrelevante klachten bij subs en procedures afhandeling klachten. Nu diverse klachten over deze procedures bij Ombudsman, roze kaarten, afhandeling pas na laden. Procedure op papier?
- Wanneer krijgen we een of meerdere extra scanners. Wie bepaald dit?
- Aanpassing van de PK tijden (13.00u naar ….), chauffeur redt het gewoon niet.
- Wachttijdvergoeding automatisch en communicatie hierover
- Taakomschrijving rechten en plichten subcontractor op papier, niet steeds weer nieuwe regels die nergens na te lezen zijn
- Sanctiebeleid op papier
- Afstortbeleid €250 en vergoeding, ivm 15 min uit route
- Aangepaste maandag vergoeding van minimaal € 22,-? Hoe communicatie? Hoe afwerking? Oud en nieuw depot? Sommige vestigings managers zijn hier zelf al mee bezig, sommige horen wij niet van.
- Security team vraagstukken, wat mogen zij wel en niet?
- Subcontractor wil en moet flexibel zijn. Huidige regels voor het inwerken van nieuw personeel zijn niet landelijk geregeld en on-flexibel.
- Te zware en onhandelbare dozen.
- Inwerk programma nieuwe medewerkers, wat is de landelijke procedure, wie betaald de inwerktijd?
- Gevaarlijke stoffen vraagstuk
- ………………………………………………………………….
- ………………………………………………………………….
- ………………………………………………………………….